Budowanie prestiżu dzięki własnej marce alkoholu
Elegancka butelka alkoholu z logo restauracji, hotelu, czy klubu to istotny kapitał przedsiębiorstwa, wzmocnienie identyfikacji wizualnej oraz prestiż. Bowiem to właśnie marka jest tym, co konsument obdarza zaufaniem i poleca swoim znajomym. To ona stanowi dowód jakości produktu lub skuteczności usługi. Inwestowanie w markę własną jest de facto inwestowaniem w zaufanie i lojalność klienta. Wyobraźcie sobie Państwo zachwyt gościa, któremu można zaserwować wódkę, likier czy whiskey wyprodukowana pod własną marką.
Alkohol, którego nikt inny nie sprzedaje i można go kupić tylko w Państwa sklepie
Private label umożliwia wprowadzenie na rynek nowego produktu, co na starcie daje przewagę nad konkurencją, która teraz będzie musiała dążyć do przygotowania podobnego lub lepszego produktu - często jednak nie będzie w stanie tego dokonać. Oprócz tego możecie Państwo zagarnąć dla siebie segment rynku, na którym takiego produktu jeszcze nie ma. Przykład? Prowadzicie Państwo sklep monopolowy w Kostrzynie i jesteście jedynym sprzedawcą wódki Luxury Kostro Vodka. Na eleganckiej butelce widnieje wizerunek rycerza Kostro - legendarnego założyciela miasta. Trunek stanowi wyjątkową ciekawostkę i upominek, który można kupić jedynie w Państwa sklepie!
Dowolnie kreowane i bezkonkurencyjne marki alkoholi
Oferujemy Państwu stworzenie całych serii marek alkoholi, które dostępne będą jedynie w sklepach Państwa sieci handlowej. Zamiast ścigać się z konkurencją na promocje i ciąć marże, lepiej stworzyć marki alkoholi, których cen nie da się porównać u innych sprzedawców. Jeśli na rynku jest wódka Ostoya, to dlaczego nie wykreować nowej marki Knieya albo Darz Bór? Prócz stworzenia marki i wyprodukowania alkoholi oferujemy także zaprojektowanie plakatów, czy zbudowanie dedykowanej strony internetowej.