1. Wprawia w zachwyt
W dobie osobliwych suwenirów, unikalny trunek staje się prezentem prestiżowym. Przedstawia darczyńcę jako człowieka kreującego nowatorskie i twórcze rozwiązania. Buduje pozytywny wizerunek firmy i świadczy o profesjonalizmie. Elegancko zaprojektowana i spersonalizowana butelka wódki, whisky czy wina wzmaga zaciekawienie, zapada w pamięć i pomaga wyróżnić się spośród konkurencji.
2. Nobilituje klienta
Obdarowując partnera biznesowego firmowym alkoholem, budujemy w nim przekonanie o jego wyjątkowej pozycji i ważności. Potęguje to uczucie wyróżnienia i sprzyja wytworzeniu dobrego samopoczucia u beneficjenta. Rezultatem będzie wywołanie u odbiorcy pozytywnych skojarzeń z darczyńcą i firmą z nim związaną, a to wpływa pozytywnie na dalsze relacje.
3. Wzbudza sympatię i radość
Doskonałej jakości trunek w niepowtarzalnym opakowaniu wywołuje pozytywne emocje u obdarowanego: mile zaskakuje i wprawia w dobry nastrój. Jest bowiem prezentem i niespodzianką jednocześnie. Zatem pozytywne skojarzenia z naszą firmą gwarantowane.
4. Buduje relacje
Sukces w biznesie w dużej mierze zależy od trwałych i wartościowych kontaktów. Alkohol reklamowy to świetny sposób na nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji pomiędzy kontrahentami i skrócenie dystansu. Taki podarunek to doskonały wstęp do rozmowy, pretekst do przesłania oferty lub wymiany wizytówek, a także możliwość umówienia kolejnego spotkania.
5. Kształtuje wizerunek
Własna marka alkoholu reklamowego jest synonimem prestiżu, budzi uznanie i świadczy o pozycji firmy. Klienci chętniej korzystają z ofert podmiotów cieszących się dobrą reputacją. Pozytywny wizerunek firmy przyciąga inwestorów, buduje zaufanie do marki i realnie wpływa na decyzje zakupowe.
6. Zdobywa sprzymierzeńców
Obdarowany alkoholem reklamowym klient stanie się nieformalnym ambasadorem firmy. Z całą pewnością bowiem pochwali się otrzymanym upominkiem innym osobom. Wątpliwe też, by skonsumował go samodzielnie. Istnieje też prawdopodobieństwo, że pięknie zaprojektowaną i ozdobioną butelkę pozostawi sobie na pamiątkę i będzie ją pokazywał innym. W ten sposób krąg osób świadomych istnienia marki naturalnie i znacząco się poszerzy.
7. Motywuje pracowników
Ekskluzywny trunek firmowy potęguje ciekawość, entuzjazm, a często także dumę wśród pracowników, wynikającą z przynależności do organizacji, która promuje się takimi właśnie upominkami. To z pewnością integruje zespół i staje się doskonałym narzędziem motywacji.